Monday, May 25, 2009

teknology hf?? ape tu???

teknologi hf?? ape tu?? xfhm laa.. hurm.. ramainye yg tnya ECPI ni pki teknology ape?? ergh.. cmner nk jwb eyh?? cz i bukan doctor elektronik.. ..okie, since ramai sgt yg tanya ape tu teknologi hf, say dengan suka citanya letak link you tube kat bwh my cutey pic tu (uwekk .. perasan!! hehe :P) sila2 la ringan kan tgn click ya.. byk info dlm tu..maybe ramai yg xtau bahawa ECPI adalah hasil kepandaian/ kecerdikan etc ank Melayu dan pada saya ia anugerah yang ALLAH bg kepada org islam yang mampu mencipta penawar & mampu merawat pelbagai penyakit secara fitrah.. SEGALANYA DENGAN IZIN ALLAH..



pluss.. suminfo yg i ada :-


PROSES PENYEMBUHAN TEKNOLOGI HF

process penyembuhan perubatan ini amat penting untuk difahami oleh pengguna produk.. takut tersalah anggap.. sebab teknologi ini akan mengeluarkan penyakit anda..bukan terus hilang kan... so ikuti process penyembuhan teknologi ini...


penyembuhan berlaku seperti berikut :


1. Dari atas ke bawah :

setelah menggunakan produk yang disyorkan, berkemungkinan timbulnya rasa sakit pada bahu akan menurun ke lengan seterusnya ke tangan, ataupun dari pinggang turun ke kaki..


2. Dari dalam ke luar :

keluarnya bintik-bintik dikulit, di ikuti rasa gatal, kerap buang air kecil (kencing), ataupun, keluar hingus yang melampau. ini menunjukkan tubuh anda sedang bekerja secara semulajadi mengeluarkan penyakit yang sedang menyerang organ-organ penting seperti jantung, buah pinggang. Juga ia sedang menyerang organ lain seperti bladder dan kulit..


3. Gejala akan hilang menurut keterbalikan cara datangnya (mengundur) :


contohnya penyakit Acute seperti campak - penyakit ini akan bermula dengan batuk, kemudian keluar bintik-bintik ruam, tetapi penyembuhannya berlaku dengan cara terbalik.. yakni, akan keluar bintik-bintik ruam dahulu dan batuk pula akan hilang kemudian..utk penyakit idapan (kronik), pesakit akan mengalami rasa sakit sekali lagi (aggravation), kadang kala lebih teruk sakitnya kemudian barulah penyembuhan akan berlaku..


4. Kaedah "Damping OFF"pesakit tidak menyedari tindak balas yg berlaku terhadap dirinya.



*** perlu di ingat, cara penyembuhan individu adalah berlainan dengan individu yang lain. ia bergantung kepada tahap penyakit dan keadaan tubuh badan seseorang.



aggravation: merupakan sebahagian dari proses penyembuhan. proses ini hanya bersifat sementara. jika mengalami tanda-tanda sebegini, jangan panik, teruskan pengambilan produk dan banyakkan meminum ECPI water utk mempercepatkan proses tersebut.

No comments: