Monday, October 12, 2009

Testimoni

hi all.. just nk share pengalaman my lil sis minum ecpi water, gth, holistic bath & the one junior.my lil sis ada masalah penghadaman,jerawat badan dan selalu senggugut. setelah minum 3 botol ECPI drinking water & GTH selama 2 minggu, masalah penghadaman mula menunjukkan perubahan. Mudah untuk buang air besar jerawat badan mula kering.

Pada permulaan penggunaan ECPI & GTH, my lil sis ada mengalami 'aggravation' ( pesakit akn mengalami sakit2 yang lebih teruk atau rasa tidak sihat utk seketika) selama 2 hari.. pic kat bawah bukti segala penyakit dlm bdn dia keluar. before ni, kulit cantik tapi kita x tahu sebenarnye, tersembunyi segala mcm penyakit..my lil sis mengalami muntah2 dan sakit perut yang memulas. 'kepada pengguna yg mengalami tanda2 sebegini, jangan panik, kerana ini merupakan tindak balas yang baik yg menunjukkan tanda2 penyembuhan akn berlaku'..

Setelah 2 hari, my lil sis pulih seperti biasa..Tetapi perlu diingat, kadar masa aggravation seseorang individu adalah berlainan dengan individu yang lain.. Bergantung kepada thp kesihatan masing-masing..

pic ketika sedang mengambil ecpi water (agrravation)



bintik-bintik merah pada tapak kaki mula keluar




juga di tapak tgn




seluruh kaki




mungkin ada yang x sanggup nak menahan sakit yang keluar, tapi ni la yang dikatakan 'perubatan ecpi mengikut fitrah kejadian manusia'.. setiap ape yang nak dikeluarkan dari badan kita, ia akan dikeluarkan dgn cara semulajadi.. cth paling mudah, wanita yang nk bersalin, akan rasa kesakitan untuk deliver baby.. kita nk buang air besar, perut akan memulas.. betul x? ;) kat sini, kesabaran amat dipelukan.. teruskan minum & insyaallah, penyakit yang selama ini menumpang dlm bdn kita akan pergi juga..setiap penyakit ada ubatnya kecuali maut & tua.. fikir-fikir kan lah..;)

pic selepas minum ecpi water & gth


tapak tgn

tapak kaki semakin pulih seperti sedia kala.. seolah2 bersalin kulit..



~sekian...

No comments: